Пән: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Жанды табиғат» Сабақ тақырыбы: Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 3.2.3.1 Адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын түсіндіру (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) 3.2.3.2 геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру 3.2.2.2 ауа-райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру Сабақ мақсаттары: Оқушылар • катаклизм ұғымын түсінідіре алады; • ауа райы мен климаттық жағдайлардың адам өміріне әсерін түсіндіре алады; • ауа-райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыра алады..........
Пән: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өзім туралы Сабақ тақырыбы: Мен үйде уақытымды қалай өткіземін? Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 1.1.3.2 Уақытты білдіретін қарапайым түсініктерді пайдалану 1.1.5.1 Өз көзқарасы мен пікірін қарапайым түрде білдіру 1.1.5.8 Өзінің рухани, моралдық және этикалық нанымдары мен құндылықтары туралы білу 1.1.2.1 Кейбір нақты білімдері мен түсініктерін көрсету Сабақ мақсаттары: Оқиғаларды мерзімдік рет бойынша құрудың бастапқы дағдыларын қалыптастыру. оқушыларды уақытқа байланысты мерзімдік терминдерді қолдануға үйрету..........
Бір жыл бұрын Жанболат Ербатыров пен Жазира Байырбекова екінші рет ата-ана атанды. 22 жылдан кейін қайтадан әсәби сүйіп, нәрестенің исін иіскеп, қуаныштарында шек болмады.
Пән: Жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат. Жануарлар Сабақ тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы өзара байланысты зерттеу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 2.2 Жануарлар. Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы өзара байланысты зерттеу Тіршілік ортасындағы өзгерістерге байланысты жануралар санының өзгеруін түсіндіру Ақпарат көзінің түрлерін анықтау; Ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау Сабақ мақсаттары: 3.2.2.3 - өсімдіктер мен жануарлар арасындағы өзара байланысты зерттеу......
Тіпті, бұрынғы заманда бір дуана Қожанасыр деген болыпты. Әйтеуір, бір адам, не ақылды емес, не ақымақ емес, не тентек емес, не момын емес. Оған таныс болған емесдүр қайғы да, машақат та, өш алу да, һәм күншілдік те. Ол өзі Құдай деген кісі еді, һәм әрқашан өзінде не бар болса, соныменен қанағат қылар еді, ілгергі уақытта қайтемін деп, қам жемейінше. Ол турада айтылған қазақ арасында көп сөздер бар. Бұларды санауға мүмкін емес. Біз бұлардың ішінен бағзы біреулерін алып, жазуға жаһат етеміз. Бір күні Қожанасыр көк есегіне мініп алып, отын алғалы ағаш ішіне барды. Ағаш ішіне келіп, бір ағаштың бұтағына шығып алып, бұтақты түбінен кесе бастады. Дәл со уақытта бір жолаушы адам қасынан өте беріп, бұған айғайлап айтады: – Ағаш құласа, астында калып өлесің ғой, – деп. Дуана айтады: – Ей, әулие, тоқта, сен маған айт, мен қашан, қалайша өлсем керек? – дейді. Жолаушы тоқтамастан жүре беріп, бірақ оған айтты: – Сен ақымақ екенсің, – деп. Сонда Қожанасыр жіберместен сұрайды: «Қашан өлетұғынымды айт», – деп. Жолаушы әбден мазасын ала берген соң ашуланып:.....
Баяғы заманда заманы бір замандас, қатары бір құрбылас үш адам болыпты. Бұлардың екеуі өтірікші болыпты да, біреуі оларға үнемі төреші болыпты. Төреші дегеніміз әділі мен расын, өнері мен өтірігін көзбе-көз, бетпе-бет айтып беретін адам екен. Сол екі өтірікші мен бір төреші қартайып, тұғырдан түсіп, тоқсанға келіп, тоқтасып қалған шағында бір үйде бастары қосыла қалыпты. Осы екі өтірікшінің екеуінің де құрыққа сырық жалғап, бір сөзге екі сөзді қосақтап, көпіртіп, лепіртіп сөйлеуді өздеріне үлкен өнер санайды екен. Бұлардың ол сырына ежелден қанық, өзінің үзеңгілес жолдасы төреші Тайжан: – Үшеуіміз де кәрі буын, көпті көрген көне екенбіз. Келешектің гүлі – жас буын, мынау отырған балбөбек балалар да ести отырсын. Мал сойылып, ас түскенше сары қымызды сіміре отырып, әңгіме дүкенін құрайық. Кәне, Түсіпбек пен Бейсенбек, өткен-кеткеннен әңгіме шертіңдер, – депті, оларды тым қолтықтай түсіп. – Жөн айтасың, Тайжан! Мұндай бас қосыла бермейді, бас қосылғанда көңілді отырған бір ғанибет. Бірақ төрешіміз өзің бол, кәне, қайсымыз бұрын сөйлейік, – депті Түсіпбек, желпіне отырып.......