Пән: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өзім туралы. Сабақтың тақырыбы: Жақсылықпен жаным дос Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 1.1 Мен және менің отбасым Сабақтың мақсаттары: 1.1.2.3 Мектепте өзін ұстау ережелерін сақтаудың маңызын түсіндіру..........
Пән: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өзім туралы Сабақ тақырыбы: Мен бәрінен де қандай заттарды жақсы көремін? Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 1.1.5.8 Өзінің рухани, моралдық және этикалық нанымдары мен құндылықтары туралы білу 1.1.1.2 Дереккөздерге қарапайым сұрақтар қоя білу 1.1.5.6 Өзіне және өзінің жетістіктеріне оң көзқараспен қарау Сабақ мақсаттары: Сүйікті істі таңдау, бір-бірінің сүйікті затын анықтай алады. Өзара қарапайым сұрақтар қояды және өзі де сұрақтарға жауап береді; Өзіне және өзінің жетістіктеріне оң көзқараспен қарау..........
"Московский комсомолец" басылымының журналистері еркін күрестен екі дүркін әлем чемпионы Заурбек Сидаковтың үйлену тойындағы оқиғаның егжей-тегжейін анықтады, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі.
Құрсақ той, құрсақ шашу — келіннің аяғы ауыр екенін білген ене жақын туыстарын, көршілерін шақырып, мол дастархан жаяды. Бұл мерекенің мақсаты — тойлау және келінге көңіл бөлу
Мінезі тұйық, көңіл – күйі тұрақты. Өзіне – өзі қызмет ете алады. Қойылған талаптарды қабылдайды, тәртібі мектеп ережесіне сай. Эмоциялары: мазасыз емес, сабырлы, әр нәрсеге шыдамдылық таныта біледі.
Бұрынғы заманда жақсылық пен жамандық жолдас болып жүріпті. Екеуінің де ат, тоны, азығы болыпты. Eкeyi жақсылықтың азығын жеп жүріпті. Жеп жүргенде жақсылықтың азығы таусылыпты. Жамандық айтыпты: «Жақсылығым, азығың таусылды, енді қайтесің?»—депті. «Жамандығым, өзің біл!»—депті. «Өзім білсем, атыңды сойайық»,—депті. Жақсылықтың атын сойыпты, Жақсылықтың атының етін eкeyi жеп жүріпті, азық тағы таусылыпты. «Жақсылығым, енді қайтесің, атыңның eтi таусылды»,—депті «Жамандығым, әлі де болса өзіңіз біліңіз»,—депті. «Өзім білсем, жақсылығым бip құлағыңды кeciп, пicipiп, өзіңе берейін жеймісің?». «Жeймiн, жамандығым»,—депті. Бip құлағын кесті, бip күнге азық болды. Жамандық айтты: «Бip құлағыңды бip күнге тағы да асып берейін»,—депті. «Тағы да азық таусылды, жақсылығым, енді қайтейін»,—депті. «Әлі де болса, жамандығым, өзің біл»,—депті. «Жақсылығым, өзім білсем, бip көзіңді ойып бip күнге азық қылып берейін»,—депті. Бip көзін тағы да ойып бip күнге азық қылып берді.
Жақсылықтың ат, тоны, азығы, құлағы, көзі бiттi. Жамандық жақсылықтың азығын бipгe жеп түгесті. Жақсылықтың азығы таусылған соң, жамандық азығын бермеді. «Жақсылығым,—деді атыңды сойып жедік,—деді, екі көзіңді ойып, құлағыңды кeciп, төрт күн азық бepдiм,—деді. Жақсылығым, енді қайтесің? Енді құлағың жоқ, көзің жоқ, Жақсылық, ceнi тастап кетемін»,—деді. «Жамандығым, дeдi тастап кетсең бip қалың қара тоғайдың iшiнe таста»,—деді. Жамандық қалың қара тоғайдың iшiнe Жақсылықты әкпеліп тастап кетті.....
Шұбат — түйе сүтінен дайындалатын сусын. Шұбатты бір қорландырып алады да, одан әрі ешқандай ашытқысыз ашыта береді. Дәстүрлі қазақ қоғамында шұбатты торсықта немесе ағаш күбіде ашытқан. Ол бір тәулікте өз бабына келеді. Шұбатқа арналған торсықты түйе мойнағынан жасайды. Шұбат ашытқаннан...