Кейіпкердің костюмін ауыстыруы 1-сабақ (Информатика, 4 сынып, I тоқсан)
Пән: Информатика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бағдарламалау (өтпелі тақырыптар: «Менің отаным – Қазақстан», «Адами құндылықтар»)
Сабақ тақырыбы: Кейіпкердің костюмін ауыстыруы 1-сабақ
Сабақ мақсаты: 4.4.1.1 кірістірілген циклді жүзеге асыру.
1. (С) Стартер «Жаттығу».
Оқушылардан сұрақтарға жауап берулерін сұраңыз.
Қай қалауда келесі команда орналасқан:
• Когда щелкнут
• Идти
• Сказать
• Очистить
• Ждать
• Повернуть
• Опустить перо
• Если край, оттолкнуться
2. (С) Сабақтың тақырыбы және мақсаттарымен таныстыру, бағалау критерийлерін талқылау.
1. (С) Жаңа материалды зерделеу (бейне).
2. Бейнені көрер алдында. Сұрақтар бар парақтарды таратып, сол сұрақтарды оқып шығуға мүмкіндік беру. Берілген сұрақтардың жауабын бейнені көру барысында мұқият естулерін (жазбайды) сұраңыз.
1. Спрайтқа арналған костюмдарды қай қалауда (вкладка) көріп, таңдауға болады?
2. Костюмдармен не істеуге болады?
3. Қай қалауда бағдарлама жазылады?
4. Қандай цикл қолданылған?
5. Қай қалауда костюмді ауыстыруға қажет команда орналасқан?
6. Неліктен акуланың костюм ауыстыратыны басында көрінген жоқ?
7. Бұл мәселені қалай шешуге болады?
3. Бейнені көру барысында. Оқушылар тек мұқият көреді және тыңдайды.
4. Бейнені көріп болған соң – жауаптарды талқылау. №4 сұраққа жауап берілген соң, циклдің түрлерін және кірістірілген циклді айтып өтіңіз.
5. Бағдарламалық кодқа ерекше көңіл аударыңыз.
6. (Д) Бағдарламалық кодта өзгерістер енгізуге болатындығын көрсетіңіз, оқушылардан нәтижемін анықтауларын сұраңыз.
7. (Д) Бағдарламаны кірістірілген циклдің көмегімен қалай күрделендіруге болатынын көрсетіңіз. Бағдарламалық кодты талқылаңыз.........
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бағдарламалау (өтпелі тақырыптар: «Менің отаным – Қазақстан», «Адами құндылықтар»)
Сабақ тақырыбы: Кейіпкердің костюмін ауыстыруы 1-сабақ
Сабақ мақсаты: 4.4.1.1 кірістірілген циклді жүзеге асыру.
1. (С) Стартер «Жаттығу».
Оқушылардан сұрақтарға жауап берулерін сұраңыз.
Қай қалауда келесі команда орналасқан:
• Когда щелкнут
• Идти
• Сказать
• Очистить
• Ждать
• Повернуть
• Опустить перо
• Если край, оттолкнуться
2. (С) Сабақтың тақырыбы және мақсаттарымен таныстыру, бағалау критерийлерін талқылау.
1. (С) Жаңа материалды зерделеу (бейне).
2. Бейнені көрер алдында. Сұрақтар бар парақтарды таратып, сол сұрақтарды оқып шығуға мүмкіндік беру. Берілген сұрақтардың жауабын бейнені көру барысында мұқият естулерін (жазбайды) сұраңыз.
1. Спрайтқа арналған костюмдарды қай қалауда (вкладка) көріп, таңдауға болады?
2. Костюмдармен не істеуге болады?
3. Қай қалауда бағдарлама жазылады?
4. Қандай цикл қолданылған?
5. Қай қалауда костюмді ауыстыруға қажет команда орналасқан?
6. Неліктен акуланың костюм ауыстыратыны басында көрінген жоқ?
7. Бұл мәселені қалай шешуге болады?
3. Бейнені көру барысында. Оқушылар тек мұқият көреді және тыңдайды.
4. Бейнені көріп болған соң – жауаптарды талқылау. №4 сұраққа жауап берілген соң, циклдің түрлерін және кірістірілген циклді айтып өтіңіз.
5. Бағдарламалық кодқа ерекше көңіл аударыңыз.
6. (Д) Бағдарламалық кодта өзгерістер енгізуге болатындығын көрсетіңіз, оқушылардан нәтижемін анықтауларын сұраңыз.
7. (Д) Бағдарламаны кірістірілген циклдің көмегімен қалай күрделендіруге болатынын көрсетіңіз. Бағдарламалық кодты талқылаңыз.........
Толық нұсқасын 30 секундтан кейін жүктей аласыз!!!
Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:
Facebook | VK | WhatsApp | Telegram | Twitter
Қарап көріңіз 👇
Пайдалы сілтемелер:
» Туған күнге 99 тілектер жинағы: өз сөзімен, қысқаша, қарапайым туған күнге тілек
» Абай Құнанбаев барлық өлеңдер жинағын жүктеу, оқу
» Дастархан батасы: дастарханға бата беру, ас қайыру
Соңғы жаңалықтар:
» 2025 жылы Ораза және Рамазан айы қай күні басталады?
» Утиль алым мөлшерлемесі өзгермейтін болды
» Жоғары оқу орындарына құжат қабылдау қашан басталады?